Често задавани въпроси (FAQ)

?
11.Как да намеря по-бързо търсения от мен продукт ?

За Ваше улеснение сме създали вътрешна търсачка , с помощта на които може удобно и лесно да откривате търсения от Вас продукт по предварително зададени критерии. Търсенето става лесно. Само трябва да изпишете в празното поле под опция „търси”- име, категория, продукт и други ключови думи, след което да натиснете бутон Еnter или обозначената лупичка. Продуктовите филтри ще откриете на всяка страница, в лявата й част над списъка с продукти, след клик върху бутона "Подреди по".

?
10.Има ли конфиденциалност на информацията при регистрация?

Всички данни при регистрация в сайта се обработват съгласно Закона за защита на личните данни и Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета от 27 април 2016 година относно защитата на физическите лица във връзка с обработването на лични данни и относно свободното движение на такива данни (GDPR).

?
9.Мога ли да анулирам направена поръчка?

В случай, че по основателни причини трябва да анулирате поръчка, моля, използвайте предвидената за целта контактна форма (на страница Контакти). Представител на ioio.bg ще се свърже с вас след получаване на попълнения формуляр. Моля, не поръчвайте стоки, които не искате да закупите!!!

?
8.Мога ли да направя промени по поръчката си?

След като сте изпратили Вашата заявка тя се приема автоматично. Именно за това промени по поръчката не са желателни. Ако все пак корекцията е необходима, то задължително се свържете с нас най-късно до 3 часа след изпращането на заявката.

?
7.Възможно ли е разминаване в цвета на продукта, с този на снимката и в действителност?

Снимките, които презентират продуктите, представят най-точно цветовете им. ioio.bg не носи отговорност за неточното възпроизвеждане на цветовете, дължащо се на индивидуални настройки и технически параметри на компютърните системи, които се използват за достъп до магазина. Допустимо е разминаване в рамките на 1-2 тона на цвета, дължащо се на различните произведени партиди.

?
6.Доставяте ли продукти в чужбина?

Възможна е доставка до всяка точка на Европа, но цената на услугата ще бъде съгласно тарифата на съответната куриерска фирма за избраната държавата.

?
5,Имате ли магазин, където мога да пробвам артикулите Ви?

Не, ioio.bg е магазин, който предлага продуктите си само онлайн. 

?
4.Как мога да използвам талони за отстъпка?

След като добавите продукта в "Количката", попълвате си данните за поръчка и натискате продължи,запишете кода в полето "Код за отстъпка" и натиснете "ПРОВЕРИ". Веднага след това отстъпката ще се отрази в поръчката Ви.

?
3. Какъв е общият срок за реализиране на поръчка?

Времето за доставка е от 1 до 3 работни дни.

?
2. Мога ли да направя поръчка без регистрация?

Не е необходимо да имате профил, за да направите поръчка в сайта ни. Ако имате регистрация, ще можете да следите историята на направените от Вас поръчки.

?
1.Как да направя поръчка?

1. Изберете продукт.

2. Маркирайте подходящия размер.

3. Изберете опцията „Добави в кошницата”

4. Ще бъдете пренасочени към нова страница, в която ще видите информация за избраните от Вас продукти.

5. Попълнете личните си данни. Всички полета задължително трябва да се попълнят.

6. Изберете начин за доставка и плащане.

 

Ако имате проблем или въпрос свързан с предлаганите от нас продукти или услуги и не намирате
неговото решение сред изброените по-горе, ще се радваме да се свържете с нас